Заклад дошкільної освіти №30

загального розвитку

Вид на корпус закладу
Вид на корпус закладу
Територія садочка
Дівчатка-писаночки
Наші вихованці
Дітки на прогулянці
Ранкова гімнастика

Ужгородської міської ради

Велике серце доброти

Мета:

Освітня лінія «Особистість дитини

Виховувати у дітей почуття власної гідності, позитивного образу «Я», позитивного ставлення до своєї зовнішності, культурно–гігієнічних, оздоровчих навичок.

Освітня лінія «Дитина в соціумі»

Формування навичок соціально визнаної поведінки, вміння орієнтуватись у світі людських взаємин,готовності співпереживати, допомагати іншим у важких життєвих ситуаціях. Виховувати доброту, милосердність.

Освітня лінія «Дитина у природному довкіллі»

Закріплювати знання дітей про пори року, зимові місяці. Формувати ціннісне ставлення до природи.

Освітня лінія «Дитина у світі культури»

Формувати почуття краси у різних проявах. Розвивати творчі здібності, формувати елементарні трудові, технологічні та художньо – продуктивні навички.

Освітня лінія «Гра дитини»

Розвивати творчі здібності, самостійність, ініціативність, заохочувати до імпровізації.

Освітня лінія «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі»

Закріплювати форму, величину, орієнтування в просторі, властивості предметів (паперу), часові уявлення (дні тижня, поняття тиждень), частини доби.

Освітня лінія «Мовлення дитини»

Формувати вміння невимушено вступати у розмову, підтримувати діалогічне мовлення, поповнювати словниковий запас дітей, закріплювати навички зв’язного логічного мовлення, формувати мовленеву компетенцію.

(Діти знаходяться в ігровій частині групової кімнати. На столі ікона святого Миколая, свічка, статуетка ангелятка).

Вихователь пропонує дітям привітатися з гостями. Загадує загадку.

Їде гість багатий

В Закарпатський край,

Хто цей гість? Вгадали ?

(Святий Миколай).

-Справді всі і дорослі, і діти з нетерпінням чекають Святого Миколая. Приходить Святий першого зимового місяця.– Як називається він? (грудень). – Які зимові місяці ми знаємо ? (грудень, січень, лютий). Всіх зимових місяців скільки? (три).

В грудні ми чекаємо Святого Миколая, а в січні будемо святкувати яке велике свято? (Різдво Христове).

Зараз в нас місяць грудень , значить до приходу Миколая залишилось небагато часу. Давайте полічимо, скільки днів. Діти називають дні тижня і лічать їх. Отже, сім днів. А сім днів ми називаємо одним словом (тиждень ).

Пройде тиждень, настане вечір 18 грудня. Ви, повернувшись з садочка , пограєтеся , приберете іграшки , підготуєтеся до сну . Не забудете покласти свої чобітки на видному місці. Побажаєте доброї ночі своїм рідним, помолитися.

У цей вечір не забудете молитву і до Миколая. Пригадаємо, і навчимо наших гостей, можливо вони не знають:

Святий отче Миколаю,

Я тебе прошу і благаю,

Принеси мені подаруночок,

Бо я спати лягаю.

Скажете молитву до ангела – хоронителя:

Ангелику милий мій

Все біля мене стій,

Як удень так і вночі

Будь мені на помочі.

Потім ляжете спати , і дехто , напевно, почне хитрувати. Вирішить не спати, а чекати Миколая. Але сон вас зморить. Тим часом на землю в оточенні величезної кількості ангелів зійде Святий Миколай. Він знає всі ваші добрі вчинки, та й не дуже добрі теж. Бачить, що у ваших сердечках багато доброти, ви щирі, добрі,милі діти, і якщо бували нехороші справи, то більше їх не повторите. Миколай підійде до ліжечка, погладить, покладе подарунок, а ангел–хоронитель біля вашого узголів’я буде дуже радіти і аплодувати.

Рухлива вправа «Як аплодують ангели».

-Про Святого Миколая вивчили вірші, пісні. Хто ж він був такий, чому його називають святим, чому шанують? Щоб дізнатися про це,запросили отця Владислава. Просимо його розповісти.

Бесіда о. Владислава з дітьми. Гра «Коли ангел радіє,а коли плаче ».

-Діти, ми дізналися за що український народ шанує Святого Миколая, молиться до нього. Миколай вчить нас бути добрими і милосердними.

На світі є багато людей, в тому числі і дітей, яким важко матеріально, які хворіють. Саме таким людям дуже потрібна підтримка, милосердя. Ви ще маленькі, допомогти матеріально не можете. Але ми можемо подарувати частинку свого тепла, доброти іншим.

Я розповідала про діток, які хворіють. Серед них є діти, котрі не можуть ходити, їх болять ручки. Про них дбають батьки, лікують. Цим діткам так потрібні друзі, промінчики радості і добра. Від вас, від нас усіх. До них, звичайно, прийде Святий Миколай. Я пропоную вам, малята, по слідувати добрим ділам, які творив Святий. Наближаються новорічні та Різдвяні свята. Всюди прикрашають ялинки, будинки, кімнати. Ми з вами можемо зробити ланцюжки, які з’єднають теплоту ваших долоньок, доброту ваших сердечок з сердечками тих діток. Бо у наших серцях Бог заховав найбільший дар – милосердя. Бог милосердний, і милосердя подарував нам. Милосердна людина – це та, яка має лагідне і співчутливе серце, допомагає кожній живій істоті ділом, порадою.

Подивіться, у нас є чарівне велике серце доброти. Воно порожнє, а ми наповнимо його нашими роботами, нашою добротою, милосердям. У цьому серці, хоч воно і чарівне, може вміститися певна кількість подарунків,а в нашому серці, маленькому завбільшки з кулак, - доброти, милосердя. любові поміщається незбагненно багато.

Отже, до роботи. Перед тим, як розпочати роботу, добре діло, потрібно помолитися. Попросимо о. Владислава благословити нашу справу.

(Діти сідають за столи).

Прислів’я про доброту:

«Доброму всюди добре», «Добре ім’я краще багатства», «Добре діло твори сміло», «Щоб тобі робили добро, роби добро іншим», «Коли Всевишній творить добро, він не хвалиться», «Добро все переможе».

Вихователь аналізує, який матеріал діти мають для роботи, нагадує правила роботи з клеєм. Уточнює форму смужок (прямокутна).

Виконання роботи. Під час праці дітей звучать музичні твори про Святого Миколая. (аудіо записи). Вихователька фотографує дітей за роботою, щоб показати світлини дітям, для яких виготовляють ялинкові прикраси.

По закінченні роботи вироби складаються у чарівне велике серце доброти.

Роботи разом з світлинами будуть передані дітям з обмеженими фізичними можливостями «Дорога життя».