Методична робота
МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (НА КІНЕЦЬ І ПІВРІЧЧЯ 2022/2023 н.р.)
Дитина в соціумі
група рівень |
ІІ-га молодша |
Середня №1 |
Середня №2 |
Старша №1 |
Старша №2 |
Списковий склад |
18 |
26 |
24 |
25 |
24 |
Моніторинг |
16
|
23
|
24 |
24
|
22 |
Компетенція сформована на високому рівні |
7(43,8%) |
4(17,4%)
|
12(50%) |
18(75%) |
8(36,4%) |
Компетенція сформована в достатній мірі |
9(56,2%) |
13(56,5%) |
11(45,8%) |
4(25%) |
13(59,1%) |
Компетенція сформована на середньому рівні |
- |
6(26,1%) |
1(4,1%) |
- |
1(4,5%) |
Компетенція сформована посередньо |
- |
- |
- |
- |
- |
Мовлення дитини
група рівень |
ІІ-га молодша |
Середня №1 |
Середня №2 |
Старша №1 |
Старша №2 |
Списковий склад |
|
26
|
24 |
25
|
24
|
Моніторинг |
16
|
23
|
24 |
24
|
23
|
Компетенція сформована на високому рівні |
8(50%) |
4(17,4%)
|
8(33,3%) |
10(41,7%) |
8(34,8%) |
Компетенція сформована в достатній мірі |
1(6,2%) |
7(30,4%) |
13(54,2%) |
13(54,1%) |
3(13%) |
Компетенція сформована на середньому рівні |
3(18,8%) |
8(34,8%) |
3(12,5%) |
1(4,2%) |
12(52,2%) |
Компетенція сформована посередньо |
4(25%) |
4(17,4%) |
- |
- |
-
|
Дитина в природному довкіллі
група рівень |
ІІ-га молодша |
Середня №1 |
Середня №2 |
Старша №1 |
Старша №2 |
Списковий склад |
18 |
26 |
24 |
25 |
24 |
Моніторинг |
16
|
22
|
24 |
24
|
23
|
Компетенція сформована на високому рівні |
- |
5(22,7%)
|
9(37,55) |
16(66,7%) |
14 (60,9%) |
Компетенція сформована в достатній мірі |
12(75%) |
11(50%) |
13(54,2%) |
7(29,1%) |
6(26,1%) |
Компетенція сформована на середньому рівні |
4(25%) |
5(22,7%)
|
1(4,1%) |
1(4,2%) |
3(13%) |
Компетенція сформована посередньо |
- |
1(4,6%) |
1(4,1%) |
- |
- |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
група рівень |
ІІ-га молодша |
Середня №1 |
Середня №2 |
Старша №1 |
Старша №2 |
Списковий склад |
18 |
26
|
24 |
25
|
24
|
Моніторинг |
16
|
22
|
24 |
24
|
23
|
Компетенція сформована на високому рівні |
- |
6(27,3%)
|
6(25%) |
17(70,8%) |
11(47,8%)
|
Компетенція сформована в достатній мірі |
10(62,5%) |
9(40,9%) |
10(41,7%) |
7(29,2%) |
9(39,1%) |
Компетенція сформована на середньому рівні |
6(37,5%) |
4(18,2%)
|
8(33,3%) |
- |
2(8,7%) |
Компетенція сформована посередньо |
- |
3(13,6%) |
- |
- |
1(4,4%)
|
МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (НА КІНЕЦЬ І ПІВРІЧЧЯ 2021/2022 н.р.)
перейдіть за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1YxQqeJPp5Dkn8M7rdiH4QlL6ow6ezMZK/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1YQvmXv13V6vSWPYXpOoi8jESCDnCc3AY/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/11hHLQUvWfoT7fqD0lpNAVB9HxTZMZkM_/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1D_ocPMYtA-GzzUa9uZCfcbNdc4krZrE9/view?usp=sharing
МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (НА КІНЕЦЬ І ПІВРІЧЧЯ 2020/2021 н.р.)
Дистанційна робота (2019/2020 н.р.)
У зв’язку із введенням карантину, педагоги закладу працювали з дітьми дистанційно . У групах Viber педагоги розміщували міні заняття,аудіо та відео матеріали для вихованців ,рекомендації для батьків. Було створено і розміщено в мережі Facebook( Ганна Блага ,сторінка ЗДО 30). відеопроєкти «Діти прославляють Світлий Великдень»(з вихованцями ІІ молодшої групи), « Рідній матусі найкращі слова» (з вихованцями ІІ молодшої групи,середньої та старших груп), « На підтримку лікарів та медичних працівників,які борються з коронавірусом» (з вихованцями ІІ молодшої групи). При допомозі батьків створили відео ролики випускних свят «До побачення,садочок!» (старші групи).
Пошуково-дослідницька діяльність
Заняття "Велике серце доброти"
Сценарій "Новорічна казка"
Сценарій "То світлий Великдень Господній дитячий звеличує спів"
Сценарій "Ялинка - веселинка"
Заняття "Велике серце доброти"
Вихователь: - Діти,сьогодні до нас завітало багато гостей. Привітаємося з ними та познайомимося. Для цього потрібно назвати своє ім’я( дитині) та ім’я та по батькові – дорослому ,повернутися до сусіда і подарувати свою посмішку.
Дидактична гра «Познайомимося» .
Вихователь:- Ми познайомилися, а від ваших усмішок стало сонячно і затишно. Ми всі такі різні: - за віком(є дорослі і діти),за статтю ( дівчатка і хлопчики,жінки і чоловіки),за ростом,за кольором очей,кольором волосся. Кожен – неповторний і унікальний. Але всіх нас об’єднує те,що ми з вами є громадянами великої прекрасної країни – України. Україна ,як і кожна держава,має свої державні символи. – Які державні символи України?(Діти називають – герб,прапор і гімн).
- Як називається наш герб? ( тризуб). Послухаємо вірш про герб.(Дитина читає вірш).
- Які кольори нашого прапора?(синій і жовтий). Знаємо вірш український прапор. ( Дитина читає вірш).
- Що знаємо про гімн?- Якими словами починається гімн України?
- Україна – наша Батьківщина, де ми народилися і живемо. Україна ,як мати,одна. Вірш про Україну.
У народі є багато прислів’їв,приказок про Батьківщину,рідний край. Пригадаємо їх.(Діти говорять прислів’я,приказки).
- Наша слава-Українська держава.
- У рідному краї і сонце світить ясніше.
- Людина без Батьківщини,як соловей без пісні.
- Рідна земля,як колиска золота.
- Кожен край має свій звичай.
- Пройде час,і ви,діти,станете дорослими ,можливо будете жити в іншому місці,в іншій країні,але завжди будете повертатися до свого рідного дому. Так ,як журавлик, про якого знаємо вірш.( Діти читають по черзі вірш Л.Пилип’юк «Журавлик»).
З далекого краю,
З далеких світів
Журавлик на крилах
Додому летів,
Минав океани,
Ліси і моря,
Вдивлявсь крізь тумани:
- Чия це земля,
Чиї це долини,
Чиї це луги,
Чию це калину
Гойдають вітри!
Впізнав Батьківщину:
- Моя це земля,
Моє тут гніздечко
І мова моя.
- Кожен народ має свою мову. В Україні проживає багато народів: українці,словаки,угорці,росіяни,поляки,чехи,німці,румуни та інші. Кожен народ має свою мову і має право розмовляти рідною мовою. Вірш С.Воробкевича
Мова рiдна, слово рiдне!
Хто вас забуває,
Той у грудях не серденько,
А лиш камiнь має.
В Україні є державна мова – українська мова, яку мають знати всі громадяни України. Ми розмовляємо в садочку українською мовою. Як бур’яни на грядці,так у мові є слова ,які її засмічують. Пограємо з вами в гру «Скажи правильно»(вихователь називає слова - «бур’яни», діти називають правильне слово українською мовою.
Да –так, нет –ні,
Стульчик- стільчик, шкаф – шафа,утюг –праска,
Пуговиця – ґудзик, носки – шкарпетки,
Рубашка – сорочка, сапожки – чобітки,
Ботинки – черевички, остановка – зупинка,
Окно- вікно, птичка- пташка, розовий – рожевий,арбуз – кавун.
Вихователь читає вірш Ф.Пантова
Мова — державна перлина,
Нею завжди дорожіть:
Без мови немає країни —
Мову, як матір, любіть!
Фізкультхвилинка :
Ми веселі і завзяті,
Ми - одна родина,
Пригортає нас до серця
Мати Україна.
Під блакитним вічним небом
Розквітають квіти
І зростають у любові
Українські діти!
- Україна має свою славну героїчну історію. Багато разів вороги хотіли захопити, поневолити,знищити Україну. Та український народ боровся і виганяв з рідної землі чужинців. Зараз у нашої країни нелегкий час. Ви чуєте,діти, з екранів телевізорів,від дорослих про те,що на сході України йдуть бойові дії. Там багато зруйнованих будинків. Багато людей залишили рідні домівки і переселилися в інші області країни. Наші відважні воїни захищають Україну від ворога. Завдяки їм ми можемо тут спокійно жити,ходити в садочок.
- Малята,пригадайте собі,що ми вже робили у подарунок воїнам-героям?( малювали малюнки,прикрашали ангеликів,розмальовували писанки). Ваші роботи були передані воїнам на схід,у Дніпропетровський госпіталь,у Мукачівський госпіталь. Воїни з передової телефонували нам і завжди дуже дякували за ваші роботи. Пропоную продовжити наші добрі справи. Сьогодні ми зробимо одне велике серце з маленьких сердечок.(Вихователь демонструє велике паперове серце. Пояснює ,яку роботу діти будуть виконувати зараз)Коли ви розмалюєте сердечка,складемо їх в одне велике серце .І це велике серце,наповнене вашою щирістю,добротою,любов’ю ми подаруємо нашим гостям – військовим,які сьогодні до нас завітали.
(Діти виконують малювання. По закінченні роботи малюнки прикріплюються до великого паперового серця).
- Діти, я запрошую сюди наших гостей – військових і передаю це велике серце нашої любові,поваги,доброти. ( Вихователь передає серце військовим.) Дозвольте подякувати нашим гостям. Дякую і вам, малята,за гарно виконані роботи ,у які ви вклали не лише старанність,але й вашу щирість,милосердя,доброту. Дякую всім.