Заклад дошкільної освіти №30

загального розвитку

Вид на корпус закладу
Вид на корпус закладу
Територія садочка
Дівчатка-писаночки
Наші вихованці
Дітки на прогулянці
Ранкова гімнастика

Ужгородської міської ради

Методична робота

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (НА КІНЕЦЬ І ПІВРІЧЧЯ 2022/2023 н.р.)

Дитина в соціумі

група

рівень

ІІ-га молодша

Середня №1

Середня №2

Старша №1

Старша №2

Списковий склад

18

26

24

25

24

Моніторинг

16

23

24

24

22

Компетенція сформована на високому рівні

7(43,8%)

4(17,4%)

12(50%)

18(75%)

8(36,4%)

Компетенція сформована в достатній мірі

9(56,2%)

13(56,5%)

11(45,8%)

4(25%)

13(59,1%)

Компетенція сформована на середньому рівні

-

6(26,1%)

1(4,1%)

-

1(4,5%)

Компетенція сформована посередньо

-

-

-

-

-

Мовлення дитини

група

рівень

ІІ-га молодша

Середня №1

Середня №2

Старша №1

Старша №2

Списковий склад

26

24

25

24

Моніторинг

16

23

24

24

23

Компетенція сформована на високому рівні

8(50%)

4(17,4%)

8(33,3%)

10(41,7%)

8(34,8%)

Компетенція сформована в достатній мірі

1(6,2%)

7(30,4%)

13(54,2%)

13(54,1%)

3(13%)

Компетенція сформована на середньому рівні

3(18,8%)

8(34,8%)

3(12,5%)

1(4,2%)

12(52,2%)

Компетенція сформована посередньо

4(25%)

4(17,4%)

-

-

-

Дитина в природному довкіллі

група

рівень

ІІ-га молодша

Середня №1

Середня №2

Старша №1

Старша №2

Списковий склад

18

26

24

25

24

Моніторинг

16

22

24

24

23

Компетенція сформована на високому рівні

-

5(22,7%)

9(37,55)

16(66,7%)

14 (60,9%)

Компетенція сформована в достатній мірі

12(75%)

11(50%)

13(54,2%)

7(29,1%)

6(26,1%)

Компетенція сформована на середньому рівні

4(25%)

5(22,7%)

1(4,1%)

1(4,2%)

3(13%)

Компетенція сформована посередньо

-

1(4,6%)

1(4,1%)

-

-

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

група

рівень

ІІ-га молодша

Середня №1

Середня №2

Старша №1

Старша №2

Списковий склад

18

26

24

25

24

Моніторинг

16

22

24

24

23

Компетенція сформована на високому рівні

-

6(27,3%)

6(25%)

17(70,8%)

11(47,8%)

Компетенція сформована в достатній мірі

10(62,5%)

9(40,9%)

10(41,7%)

7(29,2%)

9(39,1%)

Компетенція сформована на середньому рівні

6(37,5%)

4(18,2%)

8(33,3%)

-

2(8,7%)

Компетенція сформована посередньо

-

3(13,6%)

-

-

1(4,4%)

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (НА КІНЕЦЬ І ПІВРІЧЧЯ 2021/2022 н.р.)

перейдіть за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1YxQqeJPp5Dkn8M7rdiH4QlL6ow6ezMZK/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1YQvmXv13V6vSWPYXpOoi8jESCDnCc3AY/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/11hHLQUvWfoT7fqD0lpNAVB9HxTZMZkM_/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1D_ocPMYtA-GzzUa9uZCfcbNdc4krZrE9/view?usp=sharing

МОНІТОРИНГ ОСНОВНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (НА КІНЕЦЬ І ПІВРІЧЧЯ 2020/2021 н.р.)

Дистанційна робота (2019/2020 н.р.)

У зв’язку із введенням карантину, педагоги закладу працювали з дітьми дистанційно . У групах Viber педагоги розміщували міні заняття,аудіо та відео матеріали для вихованців ,рекомендації для батьків. Було створено і розміщено в мережі Facebook( Ганна Блага ,сторінка ЗДО 30). відеопроєкти «Діти прославляють Світлий Великдень»(з вихованцями ІІ молодшої групи), « Рідній матусі найкращі слова» (з вихованцями ІІ молодшої групи,середньої та старших груп), « На підтримку лікарів та медичних працівників,які борються з коронавірусом» (з вихованцями ІІ молодшої групи). При допомозі батьків створили відео ролики випускних свят «До побачення,садочок!» (старші групи).

Пошуково-дослідницька діяльність

Заняття "Велике серце доброти"

Сценарій "Новорічна казка"

Сценарій "То світлий Великдень Господній дитячий звеличує спів"

Сценарій "Ялинка - веселинка"

Заняття "Велике серце доброти"

Вихователь: - Діти,сьогодні до нас завітало багато гостей. Привітаємося з ними та познайомимося. Для цього потрібно назвати своє ім’я( дитині) та ім’я та по батькові – дорослому ,повернутися до сусіда і подарувати свою посмішку.

Дидактична гра «Познайомимося» .

Вихователь:- Ми познайомилися, а від ваших усмішок стало сонячно і затишно. Ми всі такі різні: - за віком(є дорослі і діти),за статтю ( дівчатка і хлопчики,жінки і чоловіки),за ростом,за кольором очей,кольором волосся. Кожен – неповторний і унікальний. Але всіх нас об’єднує те,що ми з вами є громадянами великої прекрасної країни – України. Україна ,як і кожна держава,має свої державні символи. – Які державні символи України?(Діти називають – герб,прапор і гімн).

- Як називається наш герб? ( тризуб). Послухаємо вірш про герб.(Дитина читає вірш).

- Які кольори нашого прапора?(синій і жовтий). Знаємо вірш український прапор. ( Дитина читає вірш).

- Що знаємо про гімн?- Якими словами починається гімн України?

- Україна – наша Батьківщина, де ми народилися і живемо. Україна ,як мати,одна. Вірш про Україну.

У народі є багато прислів’їв,приказок про Батьківщину,рідний край. Пригадаємо їх.(Діти говорять прислів’я,приказки).

- Наша слава-Українська держава.

- У рідному краї і сонце світить ясніше.

- Людина без Батьківщини,як соловей без пісні.

- Рідна земля,як колиска золота.

- Кожен край має свій звичай.

- Пройде час,і ви,діти,станете дорослими ,можливо будете жити в іншому місці,в іншій країні,але завжди будете повертатися до свого рідного дому. Так ,як журавлик, про якого знаємо вірш.( Діти читають по черзі вірш Л.Пилипюк «Журавлик»).

З далекого краю,
З далеких світів
Журавлик на крилах
Додому летів,
Минав океани,
Ліси і моря,
Вдивлявсь крізь тумани:
- Чия це земля,
Чиї це долини,
Чиї це луги,
Чию це калину
Гойдають вітри!
Впізнав Батьківщину:
- Моя це земля,
Моє тут гніздечко
І мова моя.

- Кожен народ має свою мову. В Україні проживає багато народів: українці,словаки,угорці,росіяни,поляки,чехи,німці,румуни та інші. Кожен народ має свою мову і має право розмовляти рідною мовою. Вірш С.Воробкевича

Мова рiдна, слово рiдне!
Хто вас забуває,
Той у грудях не серденько,
А лиш камiнь має.

В Україні є державна мова – українська мова, яку мають знати всі громадяни України. Ми розмовляємо в садочку українською мовою. Як бур’яни на грядці,так у мові є слова ,які її засмічують. Пограємо з вами в гру «Скажи правильно»(вихователь називає слова - «бур’яни», діти називають правильне слово українською мовою.

Да –так, нет –ні,

Стульчик- стільчик, шкаф – шафа,утюг –праска,

Пуговиця – ґудзик, носки – шкарпетки,

Рубашка – сорочка, сапожки – чобітки,

Ботинки – черевички, остановка – зупинка,

Окно- вікно, птичка- пташка, розовий – рожевий,арбуз – кавун.

Вихователь читає вірш Ф.Пантова

Мова — державна перлина,
Нею завжди дорожіть:
Без мови немає країни —
Мову, як матір, любіть!

Фізкультхвилинка :

Ми веселі і завзяті,

Ми - одна родина,

Пригортає нас до серця

Мати Україна.

Під блакитним вічним небом

Розквітають квіти

І зростають у любові

Українські діти!

- Україна має свою славну героїчну історію. Багато разів вороги хотіли захопити, поневолити,знищити Україну. Та український народ боровся і виганяв з рідної землі чужинців. Зараз у нашої країни нелегкий час. Ви чуєте,діти, з екранів телевізорів,від дорослих про те,що на сході України йдуть бойові дії. Там багато зруйнованих будинків. Багато людей залишили рідні домівки і переселилися в інші області країни. Наші відважні воїни захищають Україну від ворога. Завдяки їм ми можемо тут спокійно жити,ходити в садочок.

- Малята,пригадайте собі,що ми вже робили у подарунок воїнам-героям?( малювали малюнки,прикрашали ангеликів,розмальовували писанки). Ваші роботи були передані воїнам на схід,у Дніпропетровський госпіталь,у Мукачівський госпіталь. Воїни з передової телефонували нам і завжди дуже дякували за ваші роботи. Пропоную продовжити наші добрі справи. Сьогодні ми зробимо одне велике серце з маленьких сердечок.(Вихователь демонструє велике паперове серце. Пояснює ,яку роботу діти будуть виконувати зараз)Коли ви розмалюєте сердечка,складемо їх в одне велике серце .І це велике серце,наповнене вашою щирістю,добротою,любов’ю ми подаруємо нашим гостям – військовим,які сьогодні до нас завітали.

(Діти виконують малювання. По закінченні роботи малюнки прикріплюються до великого паперового серця).

- Діти, я запрошую сюди наших гостей – військових і передаю це велике серце нашої любові,поваги,доброти. ( Вихователь передає серце військовим.) Дозвольте подякувати нашим гостям. Дякую і вам, малята,за гарно виконані роботи ,у які ви вклали не лише старанність,але й вашу щирість,милосердя,доброту. Дякую всім.